H-6050 Lajosmizse, Alsólajos tanya 224. Tel.: +36 76 356 555 Mob.: +36 30 9 559 056

Azonnali foglalás

.

  • Kezdőlap
  • Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

1. A Szolgáltató adatai
"GERÉBY KÚRIA" VENDÉGLÁTÓ SZÁLLODA ÉS IDEGENFORGALMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG_
Társaság rövidített neve: Geréby Kúria Kft.
Székhelye: 6050 Lajosmizse, Alsólajos 224.
Cégbírósági bejegyzés száma: CG. 0309000-356/90
Adószám: 10368231-2-03
NTAK azonosító: SZ19000421

2. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség
2.1. A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld vagy a vendég online küldi meg foglalását.
2.2. A Szerződés a Vendég írásban, vagy szóban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
2.3 Csoportos foglalás esetén a megrendelés csak és kizárólag foglaló megfizetésével és a szolgáltató írásos visszaigazolásával válik érvényessé.

3. Általános lemondási, módosítási feltételek
3.1. 10 fő, 5 szoba vagy 5 vendégéjszaka, illetve ennél kisebb rendelés teljes vagy részleges lemondási feltételei:
3.1.1.     Nem csomagajánlatok esetében:
3.1.1.1.  Az érkezést megelőző nap 15:00 óráig kötbérmentesen lemondhatók a megrendelt szobák és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások. Lemondás hiányában vagy meg nem érkezés (No-show) esetén a megrendelt szállás első éjszakai és az érkezési, illetve a második napra rendelt szolgáltatások teljes bruttó (áfás) ára fizetendő.
3.1.1.2.    A szobához nem kapcsolódó szolgáltatások esetén, a szolgáltatás időpontját megelőző 24 órával bezárólag kötbérmentesen lemondhatók a megrendelt szolgáltatások. Lemondás hiányában vagy meg nem érkezés (No-show) esetén a megrendelt éttermi és egyéb szolgáltatások teljes bruttó (áfás), ára fizetendő.
3.1.2.    Csomagajánlatok esetében: Az egyházi és állami ünnepekre és egyéb időszakokra meghirdetett csomagajánlatok esetében a szálloda által megküldött írásos ajánlat/ visszaigazolásban szereplő lemondási feltételek a mérvadóak.
3.2 Céges, Esküvői és családi rendezvények megrendeléseinek esetében a lemondási feltételek: Ezen rendezvények esetében a szálloda által megküldött írásos ajánlat/ visszaigazolásban szereplő lemondási feltételek a mérvadóak.

4. Árak
4.1. A szálloda szobaárai (Rack Rate) a szállodai szobában, vagy a szálloda portáján kerülnek kifüggesztésre. Online felületen a www.gereby.hu oldalon.
4.2. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
4.3. A közzétett árak az általános forgalmi adót (ÁFA) tartalmazzák, viszont az idegenforgalmi adó a szállásdíjon felül extra fizetendő.
4.4. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a gereby.hu oldalon kerülnek meghirdetésre.

5. Pótágyazás
5.1. Pótágy elhelyezésére csak bizonyos szobatípusokban van lehetőség.
5.2. Pótágy igényt a szolgáltatóval előzetesen, a foglalással egy időben egyeztetni szükséges.
5.3. A gyermekek részére fizetendő díjat a mindenkori árlista tartalmazza, illetve online felületen a foglalás során életkor szerint kalkulálódik az aktuális szobatípusnak megfelelően.

6. Fizetés módja, előleg, garancia
Egyéni vendégek:
6.1. A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően tart igényt.
6.2. A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének garantálására:
a) kérhet hitelkártya garanciát, amelynek során a megrendelt és visszaigazolt szolgáltatás ellenértéke a hitelkártyán zárolásra kerül
b) kérheti foglaló megfizetését a részvételi díj egy részére vagy annak teljes összegére
6.3. A Szerződő fél számláját kiegyenlítheti HUF-ban, és/vagy
a) bármely olyan pénznemben, melyet a Szolgáltató elfogadásra meghirdet. Az átszámítás, illetve számlázás ebben az esetben a Szolgáltató által meghatározott árfolyamon történhet.
b) a Szolgáltató elfogad készpénzkímélő fizetési eszközöket (hitelkártya, SZÉP kártya), melyek mindenkori aktuális listáját kívánságra a Szerződő fél rendelkezésére bocsátja.

Utazási irodák:
A szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.

Csoportok:
A szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.

7. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
7.1. A Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 15:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check out).
7.2. Esetenként a szálloda engedélyével, lehetőség van a korai érkezésre is (early Check in), ekkor  kb. 09.00 órától foglalható el a szoba. Ennek a díja 5.500,-HUF / szoba.
7.3. Illetve a szálloda engedélyével, lehetőség van a késői kiköltözésre (late Check out), ekkor kb. 16.00 óráig van lehetőség a szobában való tartózkodásra. Ennek a díja szintén 5.500,-HUF / szoba. A késői szobaelhagyás és korai szobafoglalás díjának megfizetésétől a szálloda egyoldalúan eltekinthet.

8. Háziállatok

8.1. A Szolgáltató szálláshelyére ápolt, gondozott háziállat behozható. A szállodai szobában csak a Vendég felügyeletével tartható, ott őrizetlenül nem hagyható.

Szálloda a háziállatok részére a vendégszobába külön az erre a célra rendszeresített fekhelyet biztosít, a háziállatok a vendégek által is használt ülő és fekvő felületekre nem engedhetők fel.

A közös helységek közül az étterembe, a különtermekbe pórázzal bevihető, míg a drinkbárba, a wellnessbe és a gyerek játszószobába nem vihető be. Szabad térben elengedhető, de ha más vendégeket zavar, póráz használata kötelező.

 8.2 A Vendég teljes körűen felelős a háziállat által okozott károkért, az esetleges extra takarítás díját a helyszínen megfizeti. Az extra takarítás díja 20.000,-Ft.

8.3. A háziállat szállodába történő bevitelét a vendégnek a foglaláskor előre kell jeleznie. Amennyiben a vendég a szobában háziállatot szállásol el és azt a recepción előre nem jelezte, a Szolgáltató extra felár kiszámlázására jogosult. melynek díja a mindenkori háziállat díjának kétszerese.

8.4. A háziállat behozatala felár ellenében lehetséges és előre kérjük jelezni.

Díjak:

40 cm (lapockánál mért) marmagasság alatt 6.900,Ft/háziállat/éj

40 cm (lapockánál mért) marmagasság felett 9.900,-Ft/ háziállat/éj


9. A Szerződő fél kötelezettségei
A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szálloda vendéglátó egységeibe és közös tereibe, ellenkező esetben Szálloda kártérítési joggal (elmaradt haszon) él.

10. A Szerződő fél kártérítési felelőssége
A Vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni (pl. extra takarítás: bruttó 15.000,-HUF ártól).

11. A Szolgáltató kártérítési felelőssége
11.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.
11.1.1. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég maga okozta.
11.1.2. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
11.1.3. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
11.2. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette.
11.2.1. Szolgáltató közösségi tereiben, vagy szobáiban hagyott személyes tárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
11.2.2 A Szolgáltató parkolójában levő gépjárműben hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, illetve a parkoló gépjárművekben keletkezett károk keletkezését a Szolgáltató kivizsgálja és amennyiben a kár neki felróható gondatlanságból keletkezett, megtéríti azt.
11.3.    A Szolgáltatót nem terheli kártérítési felelősség, ha a szállodai wellness részlegnek vagy a sportlétesítményeknek, rendkívüli műszaki hiba vagy egészségügyi okból kifolyólag, a használata korlátozott vagy nem megengedett.
11.4.    A szálloda wellness részlegének, a kültéri medencéjének, a játszóterének, a sportpályáinak és a lovasudvarának a használata a Vendég saját felelősségére történik.
Ezeken a helyeken kifüggesztett használati szabályok betartása minden vendégre nézve kötelező.

12. Vis maior
12.1 Vis maiornak minősül minden olyan ok, körülmény, amely felett a sem a szolgáltató, sem a vendég (szerződő felek) nem bír ellenőrzéssel. Ezen ok(ok) bármely felet felmentik a szerződésből eredő kötelezettségeik teljesítése alól. A szerződő felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek azért, hogy ezen okok és körülmények bekövetkezésének lehetőségét minimalizálják és az ezáltal okozott kárt, vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
12.2 Lemondási feltételek vis maior esetekben 10 fő, 5 szoba vagy 5 vendégéjszaka, illetve ennél kisebb megrendeléseknél
12.2.1 Előleg nélküli megrendelések lemondása vis maior esetén 10 fő, 5 szoba vagy 5 vendégéjszaka, illetve ennél kisebb megrendeléseknél
Előlegfizetéshez nem kötött szolgáltatások (szállás, étkezés, egyéb szolgáltatások) megrendelésének vis maior miatti lemondásakor a vendég kötbérfizetési, szálloda szolgáltatásbiztosítási kötelezettsége megszűnik.  A szerződés igénybevételének esetleges későbbi új időpontjáról kölcsönösen döntenek.
12.2.2 Előleg befizetéshez kötött megrendelések lemondása vis maior esetén
Teljes vagy részleges előlegfizetéshez kötött szolgáltatások megrendeléseinek vis maior miatti meghiúsulásakor a vis maiorral érintett időszakban vendég szolgáltatás-igénybevételi, szálloda szolgáltatás-biztosítási kötelezettsége megszűnik. A vendég az általa befizetett előleg(ek) értékében a szálloda által kibocsátott utalványt ad,  mely utalvány felhasználható a vis maiorral érintett időszak lejárta után 1 éven belül.

COVID-19 Tájékoztatás: Szálloda Vis maiornak tekinti a Magyar Kormány által a Magyar Köztársaság területére elrendelt Veszélyhelyzetet a kihirdetésétől annak feloldásáig, amennyiben vagy a szálloda szolgáltatásnyújtásában lehetetlenül el vagy a Vendégeket korlátozzák utazásában.

 

booked.net

INFORMÁCIÓK

Szállodai bejelentkezés: 15:00 órától

Szállodai kijelentkezés: 10:00 óráig

Reggeli: 8:00-10:00 óráig

Étterem: 12:00-21:00

Recepció: 0:00-24:00

OTP & MKB & K&H SZÉP Kártya elfogadóhely


NTAK regisztrációs szám: SZ19000421